henvendelser

• 12. mars 2024

Figuren viser at vi har en jevn tilstr?mning av henvendelser gjennom ?ret og hvordan utviklingen har v?rt fra 2022 til 2023. Vi ser n?r en dobling av antall henvendelser fra 2022 til 2023. Vi ser at tallet p? henvendelser ?ker spesielt i forbindelse med utlysninger.

• 12. mars 2024

Figuren viser antall henvendelser per fakultet og endring fra 2022 til 2023. Vi har desidert flest henvendelser fra v?re eierfakulteter, men gjennom st?tten vi har fra UiO:Livsvitenskap og UiO sentralt har vi ogs? en ?pen d?r mot andre enheter. Disse kommer ogs? til oss gjennom utlysning av UiO innovasjonsmidler som vi h?ndterer.

• 12. mars 2024

Vi f?lger ogs? med p? kilder til henvendelsene til oss. De fleste kommer gjennom s?knader p? v?re s?kornmidler og innovasjonsmidler fra UiO. Veksthuset f?lger ogs? opp dem som eventuelt f?r avslag p? s?knad p? innsendt oppfinnelse til Inven2 samt dem som f?r avslag p? opptak til innovasjonsprogrammet SPARK Norway som drives av UiO:Livsvitenskap og SPARK samfunnsinnovasjon som drives av UiO:Energi og milj?.