Å·ÖÞ±­ÔÚÏßÂòÇò_Å·ÖÞ±­Í¶×¢ÍøÕ¾ÍƼö@saktuelt - Side 8

Publisert 12. okt. 2015 10:23

Universitetet i Oslo har ei rekke prosjekt innan livsvitskap som har same m?l: ? handtere det aukande problemet med antibiotikaresistens som Verdas helseorganisasjon (WHO) meiner er ein av verdas st?rste helsetruslar. Tverrfagleg Å·ÖÞ±­ÔÚÏßÂòÇò_Å·ÖÞ±­Í¶×¢ÍøÕ¾ÍƼö@ m? til for ? l?yse denne store globale samfunnsutfordringa.

Publisert 6. okt. 2015 14:55

Behovet for nye legemiddel mot bakteriar er stort fordi ei rekke bakteriar no er motstandsdyktige mot antibiotika som er p? marknaden. Forskarar ved Universitetet i Oslo har s? lovande resultat med s?kalla sink-kelatorar at b?de Forskingsr?det og ein kommersiell akt?r st?ttar forskinga med fleire millionar kroner.

Publisert 10. sep. 2015 09:15

For noen forskere er god og balansert forskningsformidling spesielt viktig fordi resultatene de formidler, har store konsekvenser for andre. Slik er det for UiOs forskere som jobber med ? unders?ke hva bruk av legemidler under svangerskapet har ? si for utviklingen til det kommende barnet. Tverrfaglig Å·ÖÞ±­ÔÚÏßÂòÇò_Å·ÖÞ±­Í¶×¢ÍøÕ¾ÍƼö@ i endringsmilj?et PharmaTox skal ta forskningen deres et steg videre.